Apelsinų ir ančiuvių užkandėlė su kedro riešutais

 Tik Italai tikriausiai gali sukurti tokią harmoniją iš trijų ingredientų. Saldūs apelsinai su sūriais ančiuviais, o tekstūros suteikia nuostabūs kedro riešutėliai. Tobula ir paprasta.

Reikės:

  • 1no apelsino
  • 6-7 ančiuvių file aliejuje
  • kedro riešutėlių
  • šviežių kalendų arba petražolių lapelių (naudojau džiovintų kalendų lapelius)
  1. Apelsiną nulupame, jei netingime – „filetuojame“ – t.y kiekvieną skiltelę išrengiame nuo apsauginės plėvelės, arba tiesiog supjaustome griežinėliais kaip tai padariau aš.
  2. Apelsinų skilteles/riekeles pabarstome kapotomis kalendomis, uždedame po ančiuvį ir apibarstome kedro riešutėliais. Iš karto patiekiame. Tikrai labai labai!

4 thoughts on “Apelsinų ir ančiuvių užkandėlė su kedro riešutais

  1. Jurga says:

    nu, kaip man smagu, kad grįžai su savo tokiais visokiais netikėtais receptais :)

  2. Indrė says:

    O man gėda – aš išvis tų ančiuvių nevalgius :>

    • Sparnuotis says:

      Jurga, man irgi smagu sugrįžti:)) Ačiū, kad apsilankai:)

      Indre, kad tik tokios gyvenime būtų gėdos:) Nubegi iki prekybos centro ir nusiperki – ir problemos kaip nebūta:)

  3. Indre says:

    Va kai būsiu vėl Kaune (man dabar Kaunas kaip svajonių kraštas atrodo – kur nereikia mokėti barake nei už elektrą nei už vandenį…) :D reikės matyt, nes jei netiks vienos bus kokiam padažui bent :)

Leave a Reply

