Itališkas pyragas su apelsinų natomis

Taigi, taigi, atvažiavus mano traukiniui į konditerijos pasaulį, susiduriu su iššūkiais! O jie yra tokie – pasirodo, čia REIKIA laikytis receptuose nurodytų proporcijų! Reikia tai reikia, bet ką, jei aš neturiu “proporcijų laikymosi” įgūdžių..

Istorija išėjo tokia – nusprendžiau iš komandiruotės savo grįžtantį žmogų pasitikti apelsiniais Silver Spoon pyragėliais su apelsininiu “frostingu”. Ką čia preciziškai smulkintis, nusprendžiu aš, ir ruošdama  aptepą visko dedu iš akies.  Rezultatas gavosi toks – mano žmogus žiūri į apelsininėje sriubytėje (kažkodėl “frostingas” gavosi laaabai skystas)  plaukiančius pyragėlius ir klausia – kas čia? Aš jam ir sakau – turėjo būti toks cukraus “šerkšnas”. Jis nusišypso ir sako – matau, gavosi tokia “šlapdriba”:)

Apelsininiam pyragui reikės:

  • 1 puodelio miltų
  • 0,5 puodelio sviesto supjaustyto smulkiais gabaliukais
  • 2 kiaušinių
  • nepilno puodelio cukraus
  • 0,5 puodelio cukraus pudros
  • 1 apelsino sulčių ir nutarkuotos apelsino žievelės
  • 0,75 a.šaukštelio kepimo miltelių

Apelsininiam aptepui:

  • 1 apelsino sulčių
  • 0,75 puodelio cukraus pudros
  1. Kiaušinius sumaišome su cukrumi, cukraus pudra, tarkuota apelsino žievele ir plakame tol, kol gausis balta, puri masė.
  2. Sviestą ištirpiname, supilame į kiaušinių ir cukraus masę, gerai išmaišome.
  3. Suberiame miltus ir kepimo miltelius.
  4. Pabaigoje atsargiai įmaišome apelsinų sultis.
  5. Į paruoštą kepimo formą supilame tešlą (aš nusipirkau mažas tartarelle formeles, tad neatsispyriau pagundai kepti jose – ekonomiška, nes iškepa daug greičiau), ir kepame 180C kaštumo orkaitėje 20-25 min, kol pyragas gražiai paruduos.
  6. Aptepo gamybai sumaišome cukraus pudrą su apelsino sultimis ir juo aptepame iškepusį pyragą. Leidžiame praaušti. Skanaus, tikiuosi jūsų pyragas nepaskęs apelsinų padaže:)

5 thoughts on “Itališkas pyragas su apelsinų natomis

  1. Indre says:

    Vistiek gerai atrodo ;)

  2. Naujos orkaitės kepiniai tęsiasi :) Kaip smagu :) Skaniai atrodo ;) Aš bandysiu Jam grįžimo iš komandiruotės proga daryti tinginį (jo mėgstamiausias), o mano nei karto nedarytas namie :( Gėda ;)

    • Sparnuotis says:

      Inga, tinginys yra gėris, aš planuoju kitam reidui kepti grietiniečius:) Pasidalinsiu įspūdžiais. Panašu, kad mūsų žmonėms visai pasisekė, kad su vaišėmės laukiam sugrįžtant (bent jau aš, tai kas vakarą laukt su vakariene nesugebu…)

  3. Asta says:

    Kaip mielai perskaičiau įrašo įžangą – taip jaukiai ta šlapdriba nuskambėjo :))
    O pyragėliai gražučiai ;)

Leave a Reply

