Aluje ir meduje apsvaigę troškinti kopūstai

Kartą, Prancūzijos Reine, Šampanės regiono sostinėje, valgiau šampane troškintus kopūstus su karka ir parūkytom dešrelėm. Keistas man atrodė tas tauraus šampano ir prasčiokiškų kopūstų derinys, dar keistesnė pasirodė triženklė patiekalo kaina:)

Todėl vakar mano namai “kvepėjo” alumi, kuriame maudėsi troškinti kopūstai. Man, kaip visiškai nevartojančiam alkoholio žmogui, tik tokie svaiginimosi būdai:) Bet buvo skanu! Net mano žmogus užsimanė tokio patiekalo, tik žinoma, paprašė pridėti parūkytų dešrelių…

Reikės:

  • 1kg šviežiai raugintų kopūstų
  • 500ml tamsaus alaus (galima keisti300ml alaus ir 200ml obuolių sulčių)
  • gero žiupsnio kmynų
  • 50g sviesto
  • 50g rudojo cukraus
  • 50g medaus (aš medaus ir cukraus dėjau po šaukštą)
  • druskos pagal skonį
  1. Viskas labai paprasta – keptuvėje ištirpiname sviestą, suberiame kmynus ir leidžiame jiems kelias minutes pakepti.
  2. Tada suverčiame kopūstus, sudedame cukrų ir medų, pagardinam druska, viską gerai išmaišome.
  3. Supilame alų ir obuolių sultis (jei naudojame), sumažiname ugnį ir paliekame apie valandą troškintis, karts nuo karto pamaišant, kol kopūstai visai suminkštės ir gražiai paruduos. Patiekiame su bulvėmis, parūkytoms dešrelėm, karkom ar kitais mėsisškais džiaugsmais. Ką ir besakyti, ne dažnai aš tokius dalykus gaminu, tad mano atveju, tai būtų šmaikšti Valentino dienos vakarienė:))

6 thoughts on “Aluje ir meduje apsvaigę troškinti kopūstai

  1. Dautartė says:

    Va cia tai tikrai “mano” receptas :) Labai megstu gaminti aluje. Butinai isbandysiu. Aciu uz ideja :)

  2. ZD says:

    Viskas – VISKAS – su raugintais kopustais man yra absoliutus geris. Skrandis groja didirambus.. :)

  3. egidija says:

    na ką, laukiu iš anytos “stoviko” šviežiai raugintų kopūstukų ir būtinai išbandysiu. seilės varva, vajetau…

  4. Sparnuotis says:

    Egidija, ak kai gera turėti anytą su naminiais kopūstais.. man irgi seilės varva:))

Leave a Reply

