Traškūs ir kvapnūs žiediniai kopūstai indiškai

Arba kalafijorų tarka (tarka – unikalus indiškas būdas prieskoniams atskleisti – jie yra apkepami labai karštame aliejuje, kad išleistų savo kvapus, o po to tas aliejus naudojamas maistuipagardinti )

Indiškų patiekalų knygutė netikėtai atsidūrė mano lentynoje po nuobodaus zyliojimo oro uostuose laukiant savo lėktuvo. Ir dabar ja negaliu atsidžiaugti:) O šis pikantiškas patiekalas – mano šio sezono hitas.

Šiaip esu kalafijorų fanė, esu išbandžiusi daugybę jų paruošimų būdų (dažniausiai pagal viduržemio jūros virtuvės tradicijas), bet šis indiškas variantas taip mane sužavėjo, kad kokias 2 savaites kas antrą vakarą aš juos namie kapodavau taip paruoštus. Visa paslaptis – nuostabiai kvapnus aliejus, kuriame apkepami šios daržovės žiedynėliai.

Taigi, produktų ir prieskonių sąrašėlis:

  • Smulkiais žiedeliais išskaidytas žiedinis kopūstas
  • Smulkiai kapotas česnakas (aš dedu jo daug, nes man skanu)
  • 2 a.š. garstyčių grūdelių (šviesūs)
  • 2 a.š. kmynų sėklų
  • 1 a.š imbiero (aš nededu, nes nemėgstu)
  • smulkinta aitrioji paprika (nededu)
  • 1 a.š. Garam masala mišinio (indiškų prieskonių mišinys)
  • 1 puodelis karšto vandens
  • Druska, pipirai

Procesas:

  1. Ant vidutinės ugnies įkaitinam aliejų ir į jį suberiam garstyčių grūdelius bei kmynus ir nuolat maišant apkepam 1ną minutę . Čia esminis momentas – prieskoniai atiduoda savo nuostabų aromatą aliejui.
  2. Tada į keptuvę suverčiam česnaką (imbierą ir aitriąsias paprikas jei naudojam) bei iš paskos atkeliauja kalafijorų žiedeliai. Gerai išmaišom, kad pasidengtų kvapniuoju aliejumi ir taip kepam kokias 7 minutes, kol žiedelių kraščiukai pradeda gražiai ruduoti.
  3. Karšto vandens puodelyje irmaišom 1a.š. garam masalos ir supilam į keptuvę. Gerai pamaišom ir leidžiam pasitroškinti dar 2-3 minutes, kol skystis įsigeria. Pabarstome šviežiai maltais pipirais ir druska.

Skanu nepaprastai! Tikiuosi, patiks ir jums:)

2 thoughts on “Traškūs ir kvapnūs žiediniai kopūstai indiškai

  1. rūtuliukas says:

    skamba skaniai :) šiaip nelabai mėgstu žiedinius kopūstus, bet šitas mane sudomino.

  2. Sparnuotis says:

    Labai rekomenduoju, jei patiks – parašyki!

Leave a Reply

